SCRISOARE MOV

( O SCRISOARE DE COPIL )

LA RĂSCRUCEA DINTRE CER ŞI SFADĂ

ÎNTRE CER ŞI SFADĂ TRECEA LUNA
PE O STRADĂ
LA FERESTRA IURTEI ZÂMBEA UN COPIL.

ÎN PUSTA CEA PUSTIE A POPOSIT UN HUN.
FRUMOS LA CHIP ÎNSĂ „PARBIZUL”
E ÎNŞELĂTOR…CUM PREAVIZUL
CELORA MONTAŢI SĂ FACĂ RĂU…

„BUNICULE CE AI GREŞIT MATALE?
CHIAR NU GĂSIŢI O CALE
SĂ V-AŞEZAŢI LA UMBRĂ SUBT ALUN
(E SINGURUL ALUN DIN PUSTA MARE)

SĂ JUDECAŢI LA RECE PÂNĂ TRECE
MÂNIA HUNULUI CLOCOTITOARE
DACĂ FRUMOSUL HUN SE STĂPÂNEA
SLĂBEAI ŞI CERBIA LUI MATALE…

AŞA…DOI OAMENI MARI ŞI VĂ SFĂDIŢI
AŢI FI ÎN STARE SĂ MĂ ÎMPĂRŢIŢI
PE MINE ÎNTRE IATAGANE…UZUL
NU ESTE NOU S-A ÎNTÂMPLAT ISTORIEI

DE-ATÂTEA ORI
LA ALTE TRIBURI ŞI LA ALTE GINŢI…

TĂTICUL MEU ESTE ŞI DAC PE-O PARTE
VREAU SĂ-L ÎNTORCI LA FILA LUI DIN
CARTE UNDE E DAC…
ŞI SĂ VORBIŢI ACELEAŞI LIMBI…
FĂRĂ CUŢITE ŞI CARATE

DIN RĂU SE SE POATE ÎNTÂMPLA MAI RĂU
EU „BINEVESTITOR” AM FOST NĂSCUT
SAU POATE AŞA AM FOST MENIT
DE BUNUL MEU…MI-E DOR DE EL…
MAI CÂNTĂRIŢI CE AGREŞIT

ŞI CÂT ŞI PÂNĂ UNDE…FIECARE
„AŞA GRĂIT-A ÎNGERUL” PE-O RAZĂ
ORI POATE LE-A ŞOPTIT DIN VIS ÎN VIS
RĂZBONICILOR DE CHIRPICI…FĂRĂ SANDALE

(DE ZALE..ŞI ARMURI NICI VORBĂ)…

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

