excepto

 

  •  
  •  

    Tei Georgea publicat înSylvi Jean
    ACELEAŞI GÂNDURI

    zile în care
    vuietul valurilor de întrebări
    se lovesc de aceeaşi stâncă a incertitudinii

    aceleaşi gânduri traversând pe
    semaforul roşu
    al sufletului
    fără teama de a fi rănite
    de roţile unui răspuns sincer

    şi tu
    topindu-te la prima scânteie
    a unui îndemn …

     
     
  •  

    Tei Georgea publicat înSylvi Jean
    AR FI BANAL …

    … să cad
    în genunchi, urmele paşilor
    să le ţintuiesc

    lumina nu curge decât
    reflectată
    ca o zbatere a peştilor
    într-un lac secat

    lampadarele copacilor se vor aprinde-n
    fiecare seară
    de-atâtea-mbrăţişări

    şi-atunci…
    de ce
    să te grăbeşti când şi speranţa
    se plăteşte?…

     
     
  •  

    Tei Georgea publicat înSylvi Jean

    PRINTRE STELE, STEAUA MEA …

    Dintr-o noapte-n altă noapte
    Suntem judecaţi de fapte
    Şi din toamnă peste zi
    Tu mereu îmi întârzii

    Şi mă faci să caut luna
    Să ţi-o dau pe totdeauna
    Numai ţie, să îmi laşi
    Printre arborii golaşi

    Versurile tale ‘nalte
    Ce doresc să îţi mai salte
    Rătăciri de-o clipă şi
    Poate-atuncea vor păşi

    Către alte înţelesuri …
    Mă renegi, dar mă împresuri
    Cu un vers demult cosit
    Ce acuma a sosit

    Pe o rimă, să se ţină
    Cât mai mult de-a mea retină
    Să-mi rămână în cuvânt
    Să îl scutur, să îl zvânt …

    Să îl trec peste lumine
    Ce se vor întoarce-n mine,
    Înc-o viaţă să mai stea
    Printre Stele, steaua mea …

 

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

