O rugaciune a lui David

 

 

PSALMUL 38 Pentru sfarsit: o cantare a lui David pentru Iditun.
• 1. Zis-am: „Pazi-voi caile mele, ca sa nu pacatuiesc eu cu limba mea”;
pusu-i-am gurii mele paza
cand pacatosul mi-a stat impotriva,


• 2. amutit-am si m’am smerit, si chiar despre cele bune am tacut 1
si durerea mea s’a innoit.


• 3. Inima mea s’a infierbantat in launtrul meu
si in cugetul meu foc se va aprinde.
Cu limba mea grait-am:
„Doamne, fa-ma sa-mi cunosc sfarsitul


• 4. si care este numarul zilelor mele,
ca sa stiu ce-mi lipseste” 2.


• 5. Iata, Tu mi-ai facut zilele ca pasul de-o palma
si fiinta 3 mea ca o nimica inaintea Ta.
Da, toate sunt desarte, fiece om care traieste;


• 6. da, omul trece ca un chip in oglinda 4,
vai, in zadar se tulbura;
aduna comori si nu stie pentru cine le strange.


• 7. Si acum, cine este taria mea de a’ndura? Oare nu Domnul?
Da, fiinta mea e de la Tine.
• 8. Izbaveste-ma de toate faradelegile mele;
Tu m’ai facut ocara celui fara minte.
• 9. Amutit-am si nu mi-am deschis gura,
Ca Tu esti Cel ce m’ai facut.


• 10. Indeparteaza de mine biciuirile Tale;
sfarsitu-m’am de puternicia mainii Tale.
• 11. Cu mustrari pentru nelegiuiri Tu l-ai certat pe om
si viata i-ai subtiat-o ca pe o panza de paianjen;
da, in zadar se tulbura tot omul.


• 12. Asculta-mi, Doamne, rugaciunea
si ia aminte la cererea mea,
lacrimile mele nu le trece sub tacere,
ca strain sunt eu la Tine,
strain ca toti parintii mei.


• 13. Cruta-ma, ca sa rasuflu
inainte de a ma duce si de a nu mai fi.

 

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

