retro

 

005F0528_MT1547q684788mareentete2Featured2-340x208

 

 

 

AUTOPORTRET ATIPIC

Sunt superficial atipic şi contrafăcut.
Şi ipocrit cu toate pe asupra de măsură.
Mă mir de ce şi toamna asta mă îndură.
Locvace; bleagă ca şi mine cu lungul ei

trecut de toamne de doamne şi de veri

contrafăcute.Ipocrite. Cu aţe albe-n
coatele istoriei de câlţi cusute. Şi de mirări
de fumigene exclamări pe gură.Viaţa!

Trena cârpocită de ipocrită tevatură!
De câte ori am scris cuvântul „ipocriţi”?
să mă pot ţine drept în şa? Pe cinstea mea!

Am fost perfect: profetul unor cască-gură;
unde lipseau îi îndesam cât se putea pe liste
să-i pot alege ca pre cei binevestiţi!

 

10348297_790948907606139_2574541051589482149_n

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

