picture

 

Psalmul sonnet

Dumnezeu este dar nu se lasă pipăit.
Dumnezeu este pentru că este.
Dumnezeu pâna acolo la infinit.
Dumnezeu din adâncuri şi de pe creste.

Dumnezeu doios infiorat de naştere
Dumnezeu un adolescent de iubire.
Dumnezeu neconform cu -ale noastre
Păreri despre Dumnezeu şi închipuire.

Dumnezeu este pentru că este.
Dumnezeu si Fiul Său Unic Iisus
Dumnezeu Duhul din răsuflarea

Treimii celor îmbrăcaţi cu răbdarea
Ce nu-şi doresc dinadins să-l atingă.
Dumnezeu este ici: Răsăritul şi Marea.

duhul

0w-Pieta

MAMA
(o parabolă)

 
„Ce este Mie şi ţie,femeie;încă nu a venit ceasul Meu.”
(Ioan 2,4)
Mă vizitează mama tot mai des
Pe canapeau dintre cărţi unde -mi calmez
nervii rebeli Părerea şi Ideea!…
Abia adorm şi ea apare-n somn intens
E ca de obicei la noi în Galileea.
Tot mai preocupată de căsuţa veche
Care acum nu ne mai aparţine
Ia lucrurile însă de unde le-a lăsat
Chiar dacă-n sat nu mai e aceeaşi lume
Nici satul nu mai are anticul renume.
Faima de când eram copil şi dânsa mamă.
O, aparent nimic nu s-a schimbat; n-aş inventa
din nou Ceva să-mi răsuceasc cuţitu-n rană
Sunt sigur că ea nu ştie cine sunt şi-acum
Dacă am devenit neapărat „nebun de bun”
Să umble vorba despre mine peste zece sate
Lăsăm anume lucrurile peste cele întâmplate
Ea nu mai pune întrebari nu vrea răspuns
Când mă trezesc cu nodul strâns în gât
abia respir…Plânge ca atunci subt cruci.

Tristeţea se va istovi;
Mâhnirile vor aboli postumele –
Mă ţin lipit de Cruce cuiele Ideii.
Şi mă trezesc în somn chemat de-acelaşi vis
acelaşi Cer bătrân; un dor nepotolit resimt
De- a mă întoare în Zorlenii Galileii…
Mamă!să strig ;iar ea nu m- audă, niciodată.
A fost un vis. Am şters-o de pe cruce,
să Te văd pe Tine: îi spun în şoaptă.

Despre absentul

Nula dies sine linea
Notă | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

