Duminica Tuturor Sfintilor

 

Duminica Tuturor Sfintilor

Duminica 1 dupa Rusalii

Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. Nu socotiţi că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie. Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa.

Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine. Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine.

Atunci Petru, răspunzând, I-a zis: Iată noi am lăsat toate şi Ţi-am urmat Ţie. Cu noi oare ce va fi ? Iar Iisus le-a zis: Adevărat zic vouă că voi cei ce Mi-aţi urmat Mie, la înnoirea lumii, când Fiul Omului va şedea pe tronul slavei Sale, veţi şedea şi voi pe douăsprezece tronuri, judecând cele douăsprezece seminţii ale lui Israel. Şi oricine a lăsat case sau fraţi, sau surori, sau tată, sau mamă, sau femeie, sau copii, sau ţarine, pentru numele Meu, înmulţit va lua înapoi şi va moşteni viaţa veşnică. Şi mulţi dintâi vor fi pe urmă, şi cei de pe urmă vor fi întâi.

Predici si cuvinte la Duminica Tuturor Sfintilor:

ŞTIRI

[Orizont spiritual – cu Pr. Romeo Iorga] Duminica I după Rusalii (a Tuturor Sfinților)
{youtube}VZBb25LXooE{/youtube}

Seară de film la cafeneaua culturală ”La Vulturi”
Dragi prieteni, cafeneaua culturală ”La Vulturi” (str. Vulturilor nr. 8) vă invită sîmbătă seară, 14 iunie, ora 20.30, la film. Vom difuza …

Enciclica Mitropolitului Nicolae al Mesoghiei despre intalnirea de la Ierusalim dintre Patriah si Papă
Enciclica Mitropolitului Nicolae despre întalnirea de la Ierusalim dintre Patriah si Papă PEMPTUSIA: Unitate în smerenie și mărturisire în drag…

EMINESCU, MORT A DOUA OARĂ
SUMARUL BLOGULUIINDICE DE NUMETotul a plecat de la Eminescu. În 1957 se face puțin loc la Uniunea Scriitorilor, unde, sub îndrumarea lui Perpessici…

Conferinta Slatina cu ocazia Olimpiadei de Religie – Slatina – Ier. Savatie Bastovoi

[Dialoguri de suflet] Duminica Tuturor Sfinților

[Hristos Pâinea Vieții] 02. Scurt istoric al evoluției Sfintei Euharistii

Tinerii să nu fie nehotărâți prea multă vreme
Cel tânăr se adaptează mult mai uşor în oricare din vieţile pe care le-ar urma. În timp ce omul care a trecut de treizeci, pe toate le cercetea…

Interviu cu un homosexual de 19 ani: „Eu știu că e greșit ce fac”
Homosexualii. Mulți îi critică, mulți îi disprețuiesc, mulți îi laudă, mulți îi cinstesc, dar câți dintre noi stăm de vorbă, vreodată …

Prin credința în Dumnezeu viața capătă sens
Sursa: http://citateortodoxe.ro/autor/sfantul-luca-al-crimeei/prin-credinta-in-dumnezeuviata-capata-sens-919

PUBLICITATE
TRAFIC TRIPLU - Directo Web Crestinism Ortodox.ru. Catalogul Resurselor Ortodoxe pe Internet
Despre absentul

Nula dies sine linea
Notă | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

