Barbu Denisa - Bine ati venit pe situl meu!
Despre mine
Pozele mele
Contact
Pozele mele Melodiile mele Poeziile mele

Cantecul melcului

Melc, melc, codobelc,
Scoate coarne bouresti
Si te du la Dunare,
Si bea apa tulbure;
Si te du la balta,
Si bea apa calda;
Si te suie pe copaci,
Si maninca la gindaci;
Si te suie pe bustean,
Si maninca leustean;
Si te suie pe uluci,
Si maninca mere dulci;
Si te suie pe butoi,
Si maninca usturoi.

Alte poezii care imi plac mult:

Despre absentul

Nula dies sine linea
Notă | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

