cogito

6127094438_75fc729152_z1

 

 

 

 

 

Căutare
de Ion Murgeanu

Altădată veneai la fereastră
Ca un fior cu o cutremurare;
Fusese desigur şi aşteptare
Fusese şi vis şi colastră;

Dar te primisem desculţ
Încântat de ce-a dat peste mine;
De atunci urc şi tot urc pe ruine
Te caut pe măguri în munţi;

Vara la mare privind soarele
Îmi închipui că e nepătruns
De privirile lui iscoditoare
Ostenita mea căutare e drum

Unde m-am însoţit cu mulţi alţii
La fel însetaţi şi flămânzi
Eu mai ales nu mă înec în libaţii
Cei cu anafura pâinii sunt blânzi.

Ne vei cerne din grâu ca neghina
Cine ne va privi deslusit fără trup?
Uneori mi se face dor de lumină
Cel mai des spaime în vise irump.

 maria-magdalena-web

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

