ISPITIRILE

 

 

Eu sunt el ce sunt
eu sunt poate nevăzut
Eu caut lumina care m-a-nceput
de aur din azur în ea respir
şi nu mă rătăcesc. Respir.

Tu cine eşti străine
pus să mă abaţi din cale?
Şi de când stăpânitor
pe întunericul meu
În numele luminii?

Au eşti tu oare Iisus?
Au eşti oare tu Hristos?
Care îţi sunt semnele?
Întreabă-mă
şi nu am să-ţi răspund.

Mulţi spun Adevărul
dar ei nu cunosc Calea
morţi grăiesc alabala
în numele Vieţii
şi-o batjocoresc din subteranele
Din grotele morţii ei
universale..Ci eu numai
pe Dumnezeul meu ştiu să-l ascult.

Tu cine eşti străine?
De ce mi te aşezi în cale?
Şi cine te-a plătit
cu arginţii Iudei pe tine?
Şi câte ore pe noapte lucrezi tu?
Până când?Nu mai lega noaptea
cu ziua luminilor nu mai încurca
întunericul cu lumina!

Îmi sunt îndestulătoare
Adevărul Calea şi Viaţa
Într-unul singur Hristos.
Noi iubim un singur Iisus;
voi ce iubiţi? De ce ne trageţi
de mânecă din mulţimea
multicoloră în această gâlceavă?

Au credeţi că lumea
este o loterie a banilor mici
în numele banilor mari?
Piei satano!Facă-se pulbere
şi spini calea ta! Piei din lumina
adevărului meu!Cunosc încercările
presimt isipirile.Rămân
în coliba botezului meu Sfânt
şi egal mie.
*

(Cred, Doamne, si marturisesc ca Tu esti cu adevarat Hristos, Fiul lui Dumnezeu celui viu, Care ai venit în lume sa mântuiesti pe cei pacatosi, dintre care cel dintâi sunt eu. Înca cred ca acesta este însusi preacurat Trupul Tau si acesta este însusi scump Sângele Tau. Deci, ma rog Tie: Miluieste-ma si-mi iarta greselile mele cele de voie si cele fara de voie, cele cu cuvântul sau cu lucrul, cele cu stiinta si cu nestiinta. Si ma învredniceste fara de osânda, sa ma împartasesc cu preacuratele Tale Taine, spre iertarea pacatelor si spre viata de veci. Amin)

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

