o sticlă-n mare

OGLINDIRE

FIECARE AMBIŢIOS ARE VREMEA LUI.
ÎL VEDEAM UITÂNDU-SE DE PE GARD
ÎNĂUNTRU: NU ACUM! NU ACUM!

L-AM VĂZUT FABRICÂNDU-ŞI O PARAŞUTĂ
DIN RESTURI DE PURPURĂ; CĂŢĂRÂNDU-SE
ÎN TURNUL DE CONTROL ŞI UITÂNDU-SE
LA CER DIN VĂZDUH: NU ACUM! NU ACUM!

L-AM REGĂSIT ÎN ACEST VERS AL LIZEI:
„ E DESTUL SĂ SE AUDĂ DESPRE TINE.”
ÎL VEDEAM URMÂND DÂRA STELEI SALE
HOTĂRÂNDU-ŞI CALEA SINGUR: NU ACUM!

ÎN ACEEAŞI CLIPĂ NEPREVĂZĂTOR L-AM
VĂZUT ARUNCÂNDU-SE-N GOL:ACUM!
STÂRNIND FINA PULBERE-A RÂSULUI DIN
ABISUL CEL FĂRĂ FUND AL CUVÂNTULUI!

 

 

O sticlă-n mare

NU ORICINE ARUNCĂ O STICLĂ ÎN MARE,
ARE UN MESAJ  TRIMIS ÎN DISPERARE;
ŞI MÂINE SAU POIMÂINE ŞI NU ORIŞICUM
VA FI SUBT OCHII ÎNGERELUI DE PE DRUM.

 

 

 OH,SPIRITE CELESTE!…

„Acum am înțeles: nu
este nimic de făcut cu natura mea inferioară.

Ea este
încăpățânată, hrăpăreață, nu voi reuși niciodată să
o schimb. Da, după atâți ani pierduți, am înțeles în
sfârșit, oh spirite celeste,

că nu voi obține nimic de la ea:
este limitată, oarbă, răufăcătoare. Pentru a o înlocui,
trimiteți-mi entitățile cele mai pure, perfecte. Fie ca aceste
entități să vină să locuiască în mine, să mă
sfătuiască, să mă instruiască să-mi orienteze întreaga
viață, astfel să reușesc să vă împlinesc proiectele,
chiar împotriva voinței mele.”

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

