ALBUM

 

postul-pastelui

 

 

 

 

 

MIRABILE ÎNTÂMPLĂTOARE

Păcatul meu de-a mă uita la tine
Şi nu te ştiu dar ştiu că nu e bine
Dar şi mai rău când eşti singur ca mine
Şi-i foarte rău să nu te cate nime…

Nu-mi fac nici planuri nu urzesc
Speranţe-n vis  să pot să te intâlnesc
Dar nu dau bine strada şi-mi apari
În faţă nu ştiu cum mă fâstâcesc…

Dar tu eşti bună eşti mărinimoasă:
„Ne-am mai văzut, cunosc smerita faţă
De-aceea am ieşit acum să te-ntâlnesc”

De  lângă noi smochinul blestemat se-animă
Tot cerul mov cu azurul viu se-mbină
Dau mugurii singurătăţilor de plai ceresc…

IM

imagesJail_hallway_in_fortress_of_Petropavlovsk_in_St_Petersburg_Russia-650x1024

 

 

 

 

 

Bernt_Notke_Danse_Macabre

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

