(Optional)

173182_100000731111734_977932618_n

 

 

PSALMUL SONET
de Ion Murgeanu

Dumnezeu este dar nu se lasă pipăit.
Dumnezeu este pentru că este.
Dumnezeu pâna acolo la infinit.
Dumnezeu din adâncuri şi de pe creste.

Dumnezeu duios infiorat de naştere
Dumnezeu un adolescent în iubire.
Dumnezeu neconform cu -ale noastre
Păreri despre Dumnezeu şi închipuire.

Dumnezeu este pentru că este.
Dumnezeu şi Fiul Său Unic Iisus
Dumnezeu Duhul din răsuflarea

Treimii celor îmbrăcaţi cu răbdarea
Ce nu-şi doresc dinadins să-l atingă.
Dumnezeu este aici: Răsăritul şi Marea.

 

 

CI2
CEZAR IVĂNESCU

Amintirea Paradisului

 

Când eram mai tânar
si la trup curat,
Într-o noapte, floarea mea,
eu te-am visat.
Înfloreai fara pacat,
într-un pom adevarat
Când eram mai tânar
si la trup curat.

Nu stiam ca esti femeie, eu barbat
Lânga tine cu sfiala m-am culcat
Si dormind eu am visat; tu, visând,
ai lacrimat
Când eram mai tânar
si la trup curat

E pierduta noaptea aceea
de acum!
Carnea noastra, de-i mai stii
al ei parfum
Poamele ce-n poame stau,
gustul carnii tale-l au
Si cad mâine toate, putrede,
pe drum.

Fa-l sa fie, Doamne Sfinte,
numai om
Pe acel care ne-a ispitit sub pom
Si când pomul flori va da,
fa sa-i cada carnea grea,
Cum cadea-va, dupa cântec,
mâna mea…

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

