excepto

IN MEMORIAM

…nu-mi amintesc exact dacă şi cum ne-am cunoscut; pentru că au fost două episoade, unul la Bucureşti la reviste sau de-a dreptul pe stradă, voios, amical…apoi,la Bucureşti, la FC R (“a lui Buzura”!:::) Ulterior, regretatul George Astaloş; m-a bombardat cu scrisori şi telefoane de la Paris (lucram in redactia CURIERULUI ROMANESC, revista editata de aceeaşi FUNDATIA CULTURALA ROMANA), dar când ne-am aflat face-a-face în crama numitului domn Ţânţăreanu…stupoare…când a auzit cine sunt şi cu ce nume m-am prezentat…numai nu a spus “Ei,şi?!”…Dar a dat a se înţelege că mutra mea, in reality, nu-i cam plăcea …vorba Poetului Bacovia: “Cu-al meu aspect,/Făcea să mor,/ Căci tuturor,/Păream suspect”…Tuturor ca tuturor,dar şi Dlui Astaloş?!!care mă gratatulase în scrisori şi telefoic, cu acest compliment “enorm”, sau chiar “epocal”, apropos de prestaţiunea mea de jurnalist la “Curierul românesc” (serie nouă)…Cum că eu l-aş fi scris pe trei sferuri…şi număr de număr!…(aşa se vedea de la Paris!…şi nu se vedea rău şi nici inexact; combăteam tare pe-atunci…luptam a van!… cu morile de vânt ale libertăţii noastre greu dobândite …şi rău pracicate, în noua ns. “democraţie orighinală”)…
…la numitul Ţânţăreanu în cramă nu mai eram eu acelaşi?!! Sau mutra mea nu mai corespundea?!!M-a frământat mult întâmplarea şi nu i-am găsit ad-hoc nici un răspuns…Pe urmă “am inventat” unul…probabil modul în care, într-un final, l-am prezentat, la “Curierul…” nu-i va fi fost pe plac; fără a şti cât de greu am obţinut şi acel spaţiu (o pagină mi se pare…numai “o pagină?!!”) când red şef era numitul S., şi nici fostul Ilie, nici cel puţin Gigilică, nu mi s-au mai raliat…Toţi m-au împins să mă “bat” singur cu intrusul, care, într-un sfârşit, a proferat această ameninţare “Pe Dta n-am să te uit nici odată şi nici să te iert!!!” Cumplită ameniţare de răzbunare…ţinând cont neamul său ales, din care face parte nu doar unul ca “el”…însă Domnul meu şi Dumnezeul meu, căruia mă închin, zi de zi, dimineaţa şi seara…şi uneori şi în vise..
…Asta să fi fost?!!!

 

635781
Toate ghionioanele mici şi meschine m-au însoţit şi mi-au umbrit mica mea viaţă,ce s-a voit generoasă, cu alţii “cu aproapele” (după porunca divină)…adică mereu şi cam tot timpul…
A bon entendeur,salut! IM

 

*
DUMNEZEU SĂ-L AIBĂ ÎN SFÂNTA LUI PAZĂ…PE GEORGE ASTALOŞ. PENTRU MULŢI “GIGI”, PENTRU MINE DL ASTALOŞ, SAU CUM AM POVESTIT ŞI MAI SUS…CEEA CE NU E NOU; AŞA MI SE ÎNTÂMPLĂ CU TOŢI CEI PE CARE ÎI IUBESC ŞI MĂ IMPLIC “PÂNĂ LA SUFOCARE” …

 

+ DUMNEZEU SĂ-L IERTE! PE GEORGE UNUL DIN RARISIMII SUPRAVIEŢUITORI AI „GENERAŢIEI LUI NICHITA”

IM

Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

