excepto

pana-la-tinemalpraxis_07250954sam2

DSCN2692A-Moonlit-Lane-with-two-lovers-by-a-gate-xx-John-Atkinson-GrimshawStone_Marcus_Two_LoversDSC_1228

Ordin (Întunecatul April)

Emil Botta

Să mă refugiez în cortul pădurii,
Întunecatul April este pe urmele mele,
zornăitoare lanţuri târăşte
şi un cuţit în mâini să mi-l înfigă în coaste.
Cai verzi, purtaţi-mă repede ca fulgerul,
izbăviţi-mă de rău, de harapnicul groazei,
mi s-a făcut părul măciucă, pielea e o năframă de sânge,
fuga, fuga
plin ploaia de sânge, ud leoarcă,
doar voi ajunge la sfântul aşteaptă.
Ia-mă la tine în trib,
îi strig ca din gură de şarpe,
dă-mi simbrie amară, amară,
fă-mă calfă de înger, zelosul tău scrib.
N-am defăimat niciodată amurgul şi tăcerea
care sosesc hămesite din peşteri, din grote,
dar acum le insult şi iară şi iară le strig:
Vulpilor, vreţi să-mi las pielea pe-aici, amanet?
Şi Întunecatul April se face mai subjugator, mai tiranic,
acum mă va lua în primire năstruşnicul alai,
acum îmi va săgeta cu o floare umărul
şi-mi va porunci laconic: stai.
 P2480504intunecatul april
Despre absentul

Nula dies sine linea
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

